Market internals, market breadth indikátorok a tőzsdén [Előadás]

Előadásunkban az ún. market internals, más néven market breadth indikátorok használatát beszéljük meg. Az indikátorok egyik speciális csoportjáról beszélhetünk, melyek nem egyetlen részvény adatait, hanem részvények széles körét, esetenként több ezer részvény árfolyam és forgalomadatát dolgozzák fel. Segítségükkel a piac belső szerkezet, az ebből következő piaci hangulat mérhető fel. Az alábbi felsorolás alapján látható, hogy hol a helye ezeknek az indikátoroknak:

Technikai elemzés indikátorai

  • Trendkövetők
  • Volatilitást mérők
  • Volumen
  • Változással egy időben jelző

Piaci indikátorok:

  • Hangulat, sentiment indikátorok
  • Okos pénz indikátorok
  • Mom&pop indikátorok
  • Relatív erősséget mérő indikátorok
  • Market Internals, piaci szélesség

Az alábbi 50 perces előadásban megbeszéljük a legismertebb market internals indikátorokat, szó lesz a használatukról, jelzéseikről. Bemutatok az egyik indikátorral összefüggésben egy stratégiát, melyet 1995 és 2020 között tesztelünk vissza. Beszámolok a piaci indikátorokkal összefüggő átfogó kutatásokról, melyből az egyikben 93 piaci indikátort teszteltek vissza átlagosan 54 évnyi adatsoron.

Az előadás oldalunk prémium tagsággal rendelkező olvasóinak készült.

 

 

 

 

 
 

Ha kérdésed van a fentiekkel kapcsolatban, hozzá szeretnél szólni a témához, csatlakozz facebook csoportunkhoz ide kattintva!

Tanfolyamaink:

Új tartalmak